neděle 18. ledna 2015

Dioptrické brýle ne jen opticka pomůcka!

Dioptrické brýle ne jen opticka pomůcka!

Dioptrické brýle se dříve či později stanou nutnou součástí života každého z nás. Ano, je to tak, stárneme a dioptrické brýle k tomuto procesu jednoduše patří. Máte problém rozeznat písmenka v dálce či nevidíte na blízko, bolí vás hlava po delší námaze očí při řízení? Zřejmě je načase navštívit oční optiku a nechat si přeměřit zrak od očního lékaře, který vám případně napíše předpis na dioptrické brýle.



Stále se setkáváme s negativním názorem na brýle a zejména na dioptrické brýle, kdy zákazníci berou svoji novou pomůcku spíše jako obtěžující prvek, za který se stydí, než jako zajímavý doplněk, kterým lze jednoduše ozvláštnit každý den. První předností je, že už tím, že dioptrické brýle máte, se odlišujete od většiny ostatních lidí a jste lépe zapamatovatelní. Proto není moc dobré, pokud vám brýle nesedí, barva neladí s vaším módním stylem či ještě hůře žádný módní styl nemáte, případě máte nevhodně vybrané brýle. Důležité je pochopit, že to, jak na ostatní budete působit, je plně ve vašich rukou. Proto byste při výběru vhodných brýlí měli prvně sledovat módní trendy v zahraničí a následně se podívat po svém okolí, jaké brýle se nosí.

Co se týká módních trendů, tak se dá říci, že jsme ve většině případů tak 2-3 roky za západní Evropou. Pokud hledáte módní trendy v řadách většiny domácích očních optik, vaše zklamání bude zřejmě veliké. V očních optikách v České republice většinou narazíte na neznámé značky dioptrických brýlí a obecně bude nabídka spíše sledovat zájem daného optika než módní trendy.

Dioptrické brýle v očních optikách jsou vybírány většinou podle ročníku majitele. Obecně čím starší je majitel optiky, pak jeho ochota jít naproti módním trendům se blíží nule. Pod heslem kov je kov a nějaké nové trendy se tady zavádět nebudou a až já umřu, dělejte si, co chcete, zjistíte brzy, že je výloha takového optika zoufale nudná.
Dále je nabídka dioptrických brýlí omezena rozsahem servisu, náhradních dílů a pozáručních oprav, které poskytuje dodavatel takové optiky. Čím déle v čase zajišťuje dodavatel servis, tím lépe, jelikož v případě reklamace optik vše shodí na dodavatele a sám nebude za nic zodpovědný. Obecně platí, že náhradní díly si dovolí majitel držet pouze pro levnější dioptrické brýle nebo brýle "Made in China". Je to dané tím, že pořizovací náklady a náklady na materiál se rovnají nule, takže pokud vyrobí o pár procent více kusů, netrápí ho, že pak leží ladem než uplyne záruční lhůta.
Nabídka je také mnohdy omezená snahou vybírat materiál, který přežije vše tak, aby se optika vyvarovala a maximálně snížila možnosti reklamace ze strany zákazníka.

Novým trendem je nabízet neznačkové dioptrické brýle z Číny, které tak jako v jiných módních segmentech jednoduše kopírují trendy ve svém oboru a neřeší jakékoli standardy a požadavky na kvalitu materiálu či zdravotní nezávadnost materiálů, ze kterých je zboží vyrobeno. Obchodní model je jednoduchý: stačí zajít na některý z veletrhů (Silmo nebo Mido) a okopírovat modely a tvary brýlí od značek, které vyrábí značkové dioptrické brýle a které tráví spoustu času a hlavně penez vymýšlením nových módních trendů (Safilo, Luxottica, Marcolin, Marchon atd.) a ty nechat vyrobit z levných a nekvalitních materiálů. V tomto případě se nejedná o falešné brýle či napodobeniny značkových brýlí, které se jmenují Dior, Gucci, Prada, Ray Ban aj., ale jedná se také o parazitování na cizím díle. Výsledný výrobek se jmenuje jakkoliv si daný čínský výrobce zvolí. Případně pokud si objednáte větší množství, výrobce vám na brýle dá název dle vašeho uvážení.

Dioptrické brýle stačí následně dostat do Evropy legální či méně legální cestou podle míry požadovaného zisku a zajistit si distribuční kanál (většinou z Polska). Tato cesta a takový výrobek má výhodu v tom, že marže na brýlích je obrovská (nákupní cena je v rozsahu od 2,5-7 EUR za kus) a sice zde není pozáruční servis, ale stačí si koupit po dvou až třech kusech od daného modelu a v případě, že se něco stane, jednoduše vymění zákazníkovi dioptrické brýle kus za kus. V prodeji je pak naleznete v cenách od několika stovek až po 1-2 tisíce (a více) Korun.

Cena je úměrná znalosti a přehledu zákazníka o značkách a také je závislá na tom, jak moc zákazník věří rozšířené pověře, že i značkové brýle se vyrábí v Číně, jen jsou dražší, jelikož veliké korporace jsou nenasytné a chtějí na chudých občanech ČR vydělat jmění. Ironií takového přemýšlení je, že naopak zákazník zaplatí za takový výrobek více, jelikož jak prodejce, tak výrobce z Číny má na svém výrobku mnohonásobně větší marži. Neřeší se, z čeho se brýle vyrábí, a neplatí drahé návrháře, jelikož návrh výrobku již zpracovala drahá značka, on jej pouze detailně okopíroval. Cena, za kterou je ochotný zákazník za takové dioptrické brýle zaplatit, což je v praxi od 500-2500 Kč, vytváří s pořizovací cenou 2-7 EUR výrazný zisk.

Na druhé straně je kvalitní výrobce, který každé brýle musí atestovat dle směrnic EU, dokládat zdravotní nezávadnost materiálu, platit drahé návrháře, kteří budou vymýšlet módní trendy na danou sezónu, a musí dělat vše tak, jak má, jelikož se jedná o společnosti, které jsou obchodované na burze (Safilo, Luxottica atd.).
I když se vám podařilo najít optiku, kde bude nabídka zajímavá a budou zde značkové dioptrické brýle, pak může nastat problém v prodeji samotném.

Prodat dioptrické brýle není jen o tom, zda vám dobře sedí, jak se často domnívají zaměstnanci optik, ale aby brýle plnily roli odlišujícího prvku, musí se stát součástí vašeho šatníku. Jedná se o doplněk, podle kterého si na vás každý udělá názor ještě dříve, než řeknete své jméno. Je proto nutné zhodnotit, jak dioptrické brýle ladí s módním stylem zákazníka. Například v případě kovových dioptrických brýlí je zapotřebí přemýšlet, zda ladí s ostatními doplňky, tj. náušnicemi či řetízkem, které většina dámských zákaznic nosí a má je stále na sobě. Pokud má zákaznice stříbrné doplňky, pak dioptrické brýle se zlatým logem či doplňkem nebudou to pravé, jelikož se tyto dvě barvy budou přebíjet a celkový dojem nebude hrát dohromady.


 

foto: Eurooptik.cz

Pokud vybíráme dioptrické brýle a nemáme stálou barvu vlasů, musíme brát ohled na to, zda různé kombinace nebudou příliš rušivé. Pokud totiž brýle nebudou módním doplňkem, pak teprve nastane to, že brýle budou hodnoceny jako negativní přívlastek, až se o vás někdo bude bavit, a ne jako pozitivní ocenění módního stylu a vzhledu jako celku. Není náhodou, že italské dioptrické brýle kralují již řadu desetiletí jako jedny z nejhezčích módních doplňků v případě brýlí.
Není ani náhoda, že dvě největší společnosti, které vyrábí největší část návrhářských značek brýlí, jsou umístěné v Itálii a i přes veškerou konkurenci z Číny nabízí stálé řady úspěšných dioptrických brýlí, po kterých touží milióny zákazníků a zákaznic po celém světě. Jsou to zákazníci, kteří dokáží ocenit jedinečnost designu, kvalitu zpracování a fakt, že obdobné dioptrické brýle nebude mít úplně každý, tak jako je to v případě levných značek.

Dioptrické brýle proto vybírejte nejdříve jako módní doplněk a následně jako optickou pomůcku.

Pokud hledate predevším modni doplnek pak skuste tito dioptrické brýle.

čtvrtek 12. června 2014

Ray Ban Brýle

Brýle Ray Ban - Historie


Brýle Ray Ban byly vytvořeny pro potřeby letců stíhaček, kteří si stěžovali na silné sluneční paprsky.

Ray Ban má sice už svá nejlepší léta za sebou a kromě velikého návratu před zhruba 3-4 lety zažil Ray Ban největší slávu v 70. a 80. letech díky hercům z Hollywoodu, kteří nejdříve proslavili brýle Ray Ban Wayfarrer a následně sluneční brýle Ray Ban Aviator, kterými okouzlil miliony žen herec Tom Cruise ve filmu Top Gun.
Ray Ban logo
V posledních letech je značka Ray Ban nevyhledávanější značkou brýlí všech, kdo hledají nové a trendy sluneční a dioptrické brýle.
Ray Ban Aviator
Pro všechny, kdo se marně snaží hledat slova typu "rein ban", "rein ben" a další nesmysly, které se značkou Ray Ban nesouvisí, je tu malá pomůcka. Brýle Ray Ban byly vytvořeny pro potřeby letců stíhaček, kteří si stěžovali na silné sluneční paprsky. Firma Bausch and Lomb přišla s návrhem skla, které zamezí propouštění škodlivých slunečních paprsků a ochrání před silným slunečním světlem. V angličtině slovo "Ray" znamená paprsek a "Ban" zná každý, kdo na internetových diskuzích psal více než měl a dostal ban, tj. zákaz.

Proto tyto sluneční brýle nesou název Ray Ban = brání slunečním paprskům.

Nejlepší variace na slovo Ray Ban z vyhledávání na domácí internetové scéně: rain ben brýle, rai-ben brýle, rai ber brýle, rai ben brýle, rai ban sluneční brýle, rai ban obruby, rai ban bryle.cz, rai ban brýle slunečni, rai ban brýle dámské, rai ban brýle cena, rai ban brýle, rai ban bryle, rai ban aviator bryle, rainman brýle, slunecne bryle rey ben, sluneční bryle rey ben a náš favorit: obroučky brýlí rey beny.

Eurooptik.cz

sobota 15. února 2014

úterý 28. ledna 2014

Brýle 2014 Eurooptik.cz

Značkové brýle Bogner, pánské brýle Jaguar, pánské brýle Porsche Design, pánské brýle Joop a pánské brýle Davidoff jsou novinkou eshopu Eurooptik.cz. I v roce 2014 nabízíme nejlevnější značkové brýle s možností si obroučky vyzkoušet.
Všechny nabízené obroučky a obruby jsou skladem k vyzkoušení na adrese Nad Smetankou 3/221. Neváhejte a vybírejte z nejžhavějších novinek roku 2014 a v největším výběru obroučků skladem. Nové brýle v našem eshopu naleznete v sekci novinky.

Brýle Davidoff Eurooptik.cz     Brýle Bogner eshop eurooptik.cz Brýle Porsche design eurooptik.cz
    Brýle Joop Eurooptik.cz Brýle Jaguar eurooptik.cz

Eurooptik.cz - moderní značkové brýle levně.

pondělí 15. července 2013

Dioptrické brýle bez dioptrických skel

Dioptrické brýle bez dioptrických skel na eurooptik.cz

Dioptrické brýle a obroučky bez dioptrických skel fungují jako každé jiné dioptrické brýle, pouze v nich nejsou skla s dioptrií ale zabroušené brýlové čočky ze skla či plastů. Vice informaci na www.eurooptik.cz